Més informació [ Detall d'activitat

 
6000300020   III Jornada museus i biblioteques escolars. Espais per desenvolupar la competència informacional dels infants i adolescents
2022-2023   Jornada / Jornades. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   15/11/2022 - 17/11/2022 (5 hores) de 17:30h a 20:00h
   U UdL Campus de Cappont. Edifici polivalent
   C/ Jaume II, 71 (Lleida) 
  
Format   Presencial
Organització   ICE de la Universitat de Lleida
  
  
  
Inscripció   01/09/2022 - 15/11/2022
  
Descripció i   Metodologia:   Jornada virtual oberta a docents i futurs docents d’educació infantil, primària i secundària (inclosa la formació professional) de tota Catalunya on es presenta la tasca realitzada per l’equip ICE MiBE durant el curs 2021-2022, es convida un ponent extern que presenta un exemple de maleta didàctica i es fa una formació sobre laboratoris de lectura per part de l’IBBYcat-Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil.
  
Objectius   - Presentar la tasca duta a terme pel MiBE durant el curs 2021-2022.
- Realitzar formació sobre laboratoris de lectura i l’ús d’objectes dins d’aquests.
  
Continguts   - Dinamització dels museus i les biblioteques escolars: creació de maletes didàctiques i espais literaris
- Els laboratoris de lectura i el paper que hi tenen els objectes
  
Formador/a   Diversos
  
Avaluació   Participació en l'activitat formativa.
  
Requisits de  certificació   Assistència mínima del 80% de les hores de formació.
  
Persones  destinatàries   Mestres d’educació infantil
Mestres d’educació primària
Professorat d’ESO, Batxillerat i cicles formatius
Alumnat universitari de graus educació infantil i primària i de màsters de formació del professorat
Professionals d’educació en museus i centres patrimonials
Professionals de biblioteques vinculats a la Literatura infantil i juvenil
  
E-mail   ice.primaria@udl.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   15/11/2022   1730   2000 
 Sessió 2   dijous   17/11/2022   1730   2000 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent